söndag 13 mars 2011

VART BOR DU? I lägenhet i flatås - göteboorg

TRIVS DU DÄR?
Trivs sinnessjukt bra!!

HAR DU KÖRKORT? Jaa! lätt de bästa som finns....skulle bara haft mig en liten bil.. :)

FAVVORITDJUR? Hund! alla dagar i veckan.

VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? Hyra, kläder, mat, snus....sånt man behöver i livet.

FESTAR DU MYCKET? Festar sjukt lite....eller har blivit mer på sistone. Men inte så mycket som en normal ungdom!! hahe

SPRIT, CIDER, VIN ELLER ÖL? Vin!!!! LÄTT

BRUKAR DU BLI FÖR FULL? Inte enligt mig=)!

ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? 3st ligger det där nu!

ÄTER DU FRUKOST? Hinner aldrig med det, om det är innan jobbet eller så...men annars så äter jag nått då jag vaknar.

KAN DU BAKA BULLAR? Det råkar vara min specialitet

HAR DU VARIT MED I SCOUTERNA? Nej.

BLÄCK ELLER BLYERTS?
Bläck!! världens bästa uppfinning.

VAD HAR DU FÖR MOBILOPERATÖR? Halebop & comviq

MC DONALD'S ELLER BURGER KING?
Donken!!

ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT? Trooor  jag är allergisk mot mjölk, men jag vet inte!

MÜSLI ELLER CORN FLAKES? Müsli.

ÄGER DU ETT BUSSKORT? Japp, annars skulle jag inte komma någonstans...om jag inte skulle chansa och åka utan men då kan västtrafik ge mig en trevlig bot på 1200;- riksdaler.

DRICKER DU GUL, BLÅ, GRÖN, RÖD ELLER BRUN MJÖLK? Är ju fejk allergisk mot mjölk så jag dricker de inte hehhhhh

VAD ÅT DU TILL FRUKOST IDAG? Nada!! började 0700 då hinner man inte.

NÄSTA MÅL I DITT LIV? bli en vettig människa.

HUR SVARAR DU I MOBILEN? "hallå", "hej det är sara" eller de vanligaste "omsorg söder det är sara".

VEM RINGDE DU SENAST?
matto girl

VAD SA DEN SENASTE DU PRATADE MED? "då ses vi sen, pussshej"

ANTAL SÖMN TIMMAR I NATT? verkligen sjukt få....möjligen 2?

SOV DU ENSAM? yes i did!

BRUKAR DU SNUSA? min största synd

VAD INNEHÅLLER DIN FAVORITMACKA? beror vad de är för bröd...om de är mörkt så ska de va ost och gurka. om det är ljust så är det kokt skinka med tomat, eller gurka.

TYCKER DU OM DIN PAPPA? ernst är bäst!

BRUKAR DU KOMMA I TID? alltid!!!

HAR DU BRA KONDITION? absolut inte!!

NÄR MÅR DU BRA? när jag är med folk jag bryr mig om=)

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? igår hos emiliaaa

HUR KÄNNER DU DIG NU? inte pigg iallafall....sjukt less på dessaa frågor.

VAD PLUGGAR DU? inte ett jävla skit och det är typ universums skönaste grej

ÄR DU SMART? det beror på vad man menar...är inte sheldon smart. men är smart i livet =) heh

BLIR DU BRA PÅ KORT? det krävs mycket för att få till fejksmajlet och den rätta vinkeln.

VAR DU AKTIV I SKOLAN? det kan jag inte påstå.dummaste jag någonsin gjort.

VAD SAKNAR DU? sol, vind och vatten.....min familj och mina älskade vänner som inte är HÄR

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? det minns faktiskt inte jag?

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
näee...inte när de blev såhär.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? super jävla bra.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? vatten är guds dryck till människan

RAKAR DU BENEN? har inte speciellt mycket hår så jag glömmer de ofta.

ÄR DU NYTTIG? just nu är jag de! new life

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? det är också en stor synd....har sjukt svårt för att gå och lägga mig en vettig tid.

VAD BORDE DU GÖRA? diska !! ork int

VAD VILL DU GÖRA NU? jag vill orka gå och laga mat...

JAY LENO SHOW? är inget jag följer slaviskt.

ÄR DU BLYG?
heh...näe

ÄR DU POLITISKT AKTIV? tyvärr intresserar det inte mig.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? typ 06...någonting...minns inte.

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? tyvärr kan jag inte spela nått..önskar jag kunde spela allt!

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? gör inget nu! men har spelat fotboll, handboll, innebandy...ridit...och höll på med lite friidrott...

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? om jag får välja så skulle jag få en massa brev varje dag

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?
Nej, hahah 41årig karl.....näe...igen....nej

ÄR DU BISEXUELL? Nej.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? beror på vad som förtärits..men brukar dricka mig en liter.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?om du inte gjort det har du inte levt..HAH NÄE men jo de har jag.

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? vad tror du? serri

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? kan inte ha kajal..det får mig att se ut som något fel och stjärnor är inte riktigt min grej.

BRUKAR DU SMINKA DIG? absolut! varje eviga dag står jag där och penslar på.

VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DIG I DITT LIV? mina älskade!!

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? jag ska absolut inte klaga! är jätte nöjd.

OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? jag ska inte ändra på nått.

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Ja! alla mina damer är stadiga och rediga

VAD VILL DU JOBBA MED?med gammfolk!

Inga kommentarer: