onsdag 23 februari 2011

stjäl av boman

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej verkligen inte. ÄR ALLTID ANTRÄFFBAR! haha näe men jag har ju den som väckarklocka.
2. Hur såg du ut på högstadiet?
Det beror på...min stil ändrades ganska drastiskt. i 7an-början av 8an var det utsvängda jeans och någon pösig tröja, typ sport tröja. Sen ballade det ur och jag brydde mig inte ett skit om jag kom i pyjamas eller ej och kom oftast i pösiga byxor och en tshirt med typ vad som helst på.
3. Hur kommer du att se ut om 20 år?
Jag kommer nog vara en såndär med page och lugg eller nått....med svart hår för att jag måste färga mina gråa hår. Färggranna kläder så jag ser ungdomlig ut och är coolaste mamman på föräldramöterna.
4. Hur var du på dagis?
Jag var crazy ass som dom ville ha koppel på och åt trolldeg under borden i smyg.
5. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog jävligt behaglig att ha om arbetskamrat. Är sjukt effektiv och kööööör bara på som man måste göra i hemtjänsten :)
6. Biter du på naglarna?
Det är min största syynd här i livet.
7. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Tonfisk, pesto, pölsa, ärtsoppa.....vi kan fortsätta länge.
8. Skulle du kunna gå upp kl 3 på natten för att hämta pojkvännen på krogen?
Jaaa det är ju klart. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad! DEN GYLLENE REGELN!

Inga kommentarer: