fredag 18 februari 2011

linafina

Goderafton! Hann inte ens stiga in genom dörren efter ett väldigt jobbigt arbetspass så ringer den här människan mig och vill tvinga med mig på partaj!
Hon tycker alltså att jag ska ta en taxi till henne miss i nassa (mitt i natten) och sedan gå ut på lokal!!! MEN för att jag skulle slippa det här pådraget så lovade jag henne att blogga om henne och det gör jag såklart! FÖR Lina Josefine Granberg är ju trots allt min flitigaste kommenterare här på bloggen och min kära resekamrat till the capital of ENGLAND!
Lina gillar starbucks, gärna frukost på starbucks.
  

Lina älskar delfinspray & poncho

Lina är en väldigt organiserad människa och gillar inte folk som tror att allt löser sig "FÖR DET GÖR DOM INTE!!!!!!!!!!!"

Lina uppskattar inte hundbajs på golvet (som man kan råka gå i)och mycket annat som lina "stör sig jävligt mycket på!"
Men hon uppskattar ett och annat 3D bio besök någon gång! SKOJJIT säger Lina >>>




Sen gillar även Lina att skratta och ha kul! Det är inte ofta man ser den här damen i seriöst tillstånd! Förutom då man besöker starbucks...där är det på liv och död.


Sen tror jag även att Lina skulle gå under utan sin iPhone och all organisation skulle bli till kaos!!!










 
Men mest av allt i hela världen så gillar ju Lina mig! OCH JAG HOPPAS DU FÅR DET VÄLDIGT TREVLIG IKVÄLL UTAN MIG! PUSSSSSSSSSSS 

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR DIG STJÄRNBLOGGARN!!!!!!!!!