torsdag 24 februari 2011

det fortsätter



9. Är du rädd för att få hängbröst?
Kunde inte bry mig mindre om hängboobieess

10. Tror du att Gud är en man eller kvinna?
Tror inte på den där figuren

11. Svär du?
Massor och mera.

12. Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Dom har aldrig pratat med mig? Men om jag känner mig själv så skulle jag nog vara onödigt trevlig mot dom.

13. Hur homo är du på en skala 1-10?
En stark nolla, eller det kanske inte fanns..en etta då. Helt ohomo.

14. Tror du på utomjordingar?
HAHHAHhah hahhah hahha.....hah

15. Om du var tvungen att äta en maträtt resten av ditt liv, vad väljer du?
Majs....eller ja maträtt...vet inte? tror man skulle kunna tröttna på allt.

16. Har du något handikapp?
Näe inte några alls som tur är=)

17. Har du blivit arresterad?
Kan jag ju inte påstå? eller har jag det?...............hehhe

18. Ljuger du?
Klart jag ljuger ibland! Det gör väl alla. Annars blir det svårt att leva

19. Har du kysst en polis?
Inte vad jag vet iallafall :)

20. Är du rädd för securitasvakter?
Nej,det är jag verkligen inte. Dom är väl artiga

21. Har du någonting att dölja?
Alla har sina små saker att dölja

22. Vad har du på din nyckelknippa?
Jag har en nyckel hem, en till tvättgrejen och två stycken till jobbet. Sen har jag även en liten london buss som hänger där och dinglar.

23. Är du/har du varit gift?
Nopppee

24. Vilken serie skulle du helst leva i?
Vet faktiskt inte? Sjukt svårt att välja....

25. Kan du laga cyklar?
Råkar vara expert på det....eller nja det beror väl på vad man ska göra.

26. Kan du fixa med bilar?
Där är jag helt borta

27. Brukar du köra om?
Alla kör ju så brutalt sakta.

28. Kan du baka bröd?
Har inte riktigt prövat?

29. Vet du hur man frostar av en frys?
`Har inte prövat det  heller hahah

1 kommentar:

Emelie sa...

27. JAG ÄR EN YRKESFÖRARE!!!!