måndag 19 december 2011

Hej igen Göteborg, jag ber om ursäkt för att jag varit så hård mot dig på sista tiden. Jag har inte riktigt velat befinna mig där du finns kära Göteborg. Men nu när det bara är 3 ynka dagar tills jag lämnar dig så har jag börjat uppskatta dig. Jag har börjat se saker som jag i vanliga fall bara åker/går förbi. Jag har börjat uppskatta mina kära kollegor och inser att jag kommer sakna dom, allihop! Vi har trots allt spenderat ett år och sju månader tillsammans, fast tiden har flugit förbi. Men även fast det känns så väldigt motigt att skiljas just nu så finns det inget mer jag ser fram emot än att flytta tillbaka till Skellefteå! Jag ska styra upp mitt liv och bli en vettig människa. Har upprop den 11 januari, får tillgång till mig alldeles EGNA lägenhet den 15 januari. Det går framåt, och det ska fortsätta. Och Göteborg, jag hoppas du står kvar när jag känner mig redo för dig igen. För jag erkänner det nu, jag kommer sakna dig och alla de underbara människor du håller gisslan. På återseende. 



Inga kommentarer: