torsdag 30 december 2010

ostlista

Gillar!
Djur: Hund! alla gånger!
Tv-Serie: Grey's anatomy, satc, ugly betty, tbbt osv. Är serienörd.
Drink: Håller inte på med drinkar.
Glass: Vanilj med chokladkross
Sport: Handboll
Egenskap hos en annan människa: Glad, trevlig, rolig och att man kan lita på personen.
Färg: Turkos!
Skolämne: Idrott, bild, gillade även rörliga bilden. 
Musik: Jag lyssnar bara på radio. Allthetime.
Affär: Indiska for the win!
Språk: Jag kan inga språk. Förstår inga språk...är värdelös på språk.
Vapen: Jag skulle gärna spejsa runt med ett svärd. Älskar ordet svärd.

Gillar EJ!
Språk: Gjorde en hatlista över språk häromdagen 1. Finska. 2. Rysska 3. Kinesiska 4. Klickspråket......den fortsätter långt.
Artist: Jag och dileva har ej hit it off!
Affär: weekday!!!
Skolämne: Matte & historia.
Mat: Smakade sylta på julbordet...det gör jag aldrig om! Sen är ärtsoppa ingen höjdare.
Läsk: Dr.Pepper.
Sport: Konståkning, alla skidsporter, skidskor, tennis (gillar dock att spela), pingis (samma sak som tennis)!
Djur: Orm & råttor klarar jag ej av. Sen är katter väldigt lömska av sig...

Inga kommentarer: